27 Nisan 2014 Pazar

Sacmalar

telefondan yazmak zaten sacma bişey ama yine de kagit kalem olmamasi halinde ise gayette guzel bişekilde yariyo bence.

Yarin kiloyla plaja gitmeyi duşunuyoruz. Bugunden sozleştik. Sabah onda olacagim super otesi kahvaltidan aonra plaja gitcez işte.

Sevgili de bugun arayip gunaydin dedi. benim cevabim daha trajik tabi. Saatler 19:30 iken soyledigi icin iyi akşamlar demek istedin heralde diyince ben, o da savunmaya gecti kendisini hemen. E sen bu sabah uyumadin mi o yuzden sana gunaydin. Ben kendimi bozmamak icin haa o mu ben 4 de uyandim bu sayiliyo mu? dedigimde o da biraz bozuldu. Angutla surekli ama surekli bu pozisyona duşuyoruz niyeyse. Surekli  birbirimizi bozma cabasindayiz. Hal boyle oluncada birbirimizi anlayamiyoruz.

- şimdi de yayinimiza soyleyenin adini bilmedigim ama şarkisinin sozleri " neşeli gencleriz biz cibidibidip cibidibidipdip yaşayayi severiz cibidibidip cibidibidipdip bi pantolon bi gomlek cibidibidip cibidibidipdip isstedigimiz yere gideriz. hahay hava cok guzel gel seninle dolaşalim, hatta elele verip yarinlarda buluşalim "  olan eski 45'lik şarki yayinlarimiza ugruyor. Ben djiniz inya, 110.05 frekansiyla sizlerle radyo sacmada gun oldurecegim.. didididijeyyyy inyaaa.. Sacma saatler.

- balkanlardan gelen soguk hava dalgasinin etkisiyle başlayan bahar yagmurlariyla istanbuldaki carşamba semtini sel almiş, bu durum melen cayinin taşmasina yol acmiştir. Seyircilerimizin Ankarada kotu hava koşullari nedeniyle ustlerini başlarini kalin giyinmelerini oneriyor ve Antalyaya donuyoruz. Misirdan gelen sicak hava dalgasinin etkisi altinda olan Antalya yilin 10 ayi guneşli ve acik kalan iki ayda yagmur alarak Turkiyenin en cok nem alan bolgesidir. İkinci sirada mersin ve adana başbaşa goderken devaminda abtep, urfa ve maraş illerinin sicaklik dereceleri goz kamaştiriyor. Yaz aylarinda tatile gidecek Alman ve Turk tatilcilerin ugrak yeri yine de fethiyeden cikmiyor yor yor yor...

- Son dakika haberi. Flaş flaş flaş.. İnyanin yaninda gorunen kişi kimdi? - biz sadece arkadaşiz - arkadaşlar lutfen ozel hayata mudahale etmeyelim - inya gazetecileri gorunce saskinliktan ne yapti azzz sonraaaa - canim sen arka kapidan cik burasi guvenli degil basin bizi izliyor - inyanin yanindaki sarişin bağyan neden arka kapidan cikti azzz sonraaa.

- Profesor doc. dr inyadan kalp hastalarina ozel cagri. Lutfen ama lutfen kalbinizi dinleyin. Ne dedigine bi bakin kalbinizin sonra ona gore hareket edin. Yalvariyorum size ne olur dinleyin artik şunu. Kalp lan bu kalpp oleyim mi ben he oleyim mi ben. yillardir bu ekrandan size bagiriyoruz ama sonuc ne oluyor. Kimsede tik yok. Eger hemen dinlemezseniz bak kuser hea.

- Astrolog inyanin bu seneki burc yorumlariyla ekranlarinizdayiz. Koclar cok dikkat etmeli. Nisan ayinda koctan cikip bogaya gecen venusun aşk ihtişamiyla ayin carşik ilişkisi erosu sinirlendirebilir. İkizlere aşk fln yok. başak ve akrepler yerinde saymali bu aralar. aslan ve yay burclari arasindaki rekabet gitgide artiyor. Baliklar yine agliyo hep. Teraziye bişey diyemiyorum hep dengesini kaybedip hasta oluyor. Yengeclerde dursun artik agla agla nereye kadar para konuşur hep. amaaa kovalar ve oglaklar bu aralar pek bi neşeli.

- İnya takipte programiyla devam ediyoruz.
- kizimi kacirip tecavuz ettiler. boyunlar postlarinin altinda kalasicalar.
- peki kim yapmiş biliyor musunuz?
- bilmiyorum inya ne olur bulun kizimi.
- ekiplerimiz şu anda her yeri didik didik ariyor. ve bulunan hicbirşey yok ortada. Kiz kacirildi mi kacirilmadi mi, kendi istegi mi degilmi? onumuzdeki gunlerde gorecegiz..

- İnya ile mutlu mesutla tam gaz devam
- hatice teyze 455 yaşinda 20 evlilik yapmiş ve kocalarindan once beş kere olmuş olmuş dirilmiş. eski kocalarindan kalma emekli maaşlari, uc villa, dort traktor ve birsuru kucukbaş hayvani var. Hatice teyze soylemek istediklerin neler?
- oglum, bu dunyada hep deniyorum ama gercek insani bulamadim. oteki tarafta Dort defa huri gibi kullandilr beni. Bi ara nuri de olmuş olabilirim. ama ben senden elekturunk aldim cokca. evlen benimle.

( seyirci alkişlar )

- aaa yok hatice teyze senin talibin taaa nirvanadan talip abi. şu an telefonda canli yayinda. ben sizi başbaşa birakayim.

kacar.

Kanal sacmayi izlediniz
İyi gunler esen kalin.

7 yorum:

  1. Kanal saçmayı da sevdim ben :D
    Dididijey inya - saçma saatler :))
    İnya sabah sabah güldüm sayende teşekkür ettim :))

    YanıtlaSil
  2. merhaba ne hos olmus yaznınz banada bekllerım svegıler

    YanıtlaSil
  3. hahhah Hatice teyzem benimm :))

    YanıtlaSil
  4. Telefondan böyle uzun yazabilmek her yiğidin işi değil he :d

    YanıtlaSil
  5. Allah tependen baktirmasin senin :) Hatice teyzeye bak. Oh keyif.

    YanıtlaSil