27 Mayıs 2014 Salı

Politik'a

İlk ve son Politik yazımı yazayım dedim sana.

Malum bugünlerde ülke yine karıştı. Başbakanın hedef kitlesinde iki isim var şimdi.

Yılmaz Özdil ve Yazgülü Aldoğan.

Gündem değişti.

Somadaki 302 merhum işçinin hesabı sorulması gerekirken Türkiyenin en büyük iki gazetesinin yazarlarına göz dikerek gündemi değiştirmeyi başardı. Ne diyordu RTE " Ben başbakanım gündem belirlerim "... İstediği oldu.

Takip ediyorum. Sürekli.

" Yılmaz Özdil bir sürüngendir"

Yılmaz Özdil cevap veriyor...

O değilde, Yılmaz Özdili işinden attırmak için kesin bir propaganda yapmış RTE. " O insanları nasıl çalıştırıyor patronu hayret ediyorum "...

Sonuç...

Yılmaz Özdil hala yazıyor Hürriyette.
Yazgülü Aldoğan hala yazıyor Postada.

Gezi parkı olaylarında demedi mi " Benim başörtülü bacıma tecavüz ettiler üzerine işediler " diye. Mitinglerinde bağıra çağıra böğrünü söke söke anlatmadı mı millete?

Sonuç.  Buda ayrı bir yalan.

Yine gezi eylemlerinde " Camide içki içmişler " demedi mi? Sonuç; Cami imamı  tarafından yalanlandı.

Gündeme yeni bi can oturdu.

Yusuf Kurt. Okmeydanı Cemevinde Cenazaye katılan Beyoğlu Belediye işçisi Merhum Yusuf Kurt. Kafasından kurşunla vuruldu...

Vali Mutlu açıklama yapıyor hemen ardından gün içinde " Yusuf Kurt hayatını kaybetmiştir. Ailesine sabır diliiyoruz"

Ve hemen ardından da Emnniyet müdürlüğü açıklama yapıyor " Bizimde iki polisimizi yaraladılar "

Eeee... Yaralanan Polis. Yandaş. Emir kulu. Ölen. Mazlum merhum vatandaş Yusuf Kurt.

Adalet in the KLOZET.

Ve herkes RTE'ye tekrar düşman olur.

" Kahrolsun RTE emperyalizmi"
" Berkin Elvan Ölümsüzdür "
" Yusuf Kurt Ölümsüzdür "
" Ego tavan , Tayyip Yavan "

Meydanlarda benim polisimde benim polisim diyip şımartır. Ama Polisin maaşını kim öder? Halk öder. Bkz vergi...

Sol düşüncenin Yusuf Kurt ve Berkin Elvanı yücelttiğini söylüyorlar. Sağ düşüncenin ne olduğu belli olduktan sonra sol düşüncenin ne halt yediği, yiyeceği çokta tın diyorlar.. Diyorlar da diyorlar.

Derleeeerr derleeeerrr...

ATA'm diyorum bende...

RTE'nin hiç ağzına dahi almadığı "ATATÜRK" demek geliyor içimden ve bağırıyorum.

Seni gidi seni. Seni Köftehoorrr . Ne güzelde gündemi  değiştiriyosun öyle. Bıngıldağını çamura batırdığım.

Her olay patladığında en basit akılda kalanı " Gezi ve soma " Gündemi değiştirmeyi iyi bildi. Yandaş medyayı yanına aldı " Bizim de başörtülü bacımıza saldırdılar " dedi.
" Bizim de polisimize taş attılar " dedi.

Şimdilerde başka bi olay var ki o daha vahim. Güzel ülkemin güzel insanları Aleviler ayaklandı.
Konuyu biliyorsunuz zaten. Yusuf Kurt hikayesi. Kaza kurşunu Cemevinde cenazede taziyeye giden Yusuf Kurta isabet eder, Buna karşılık Bütün Cemevleri "Bize saldırdılar" diyerek ayaklanır. Devamında gelen RTE şeması , İki polis ölmüştür, emniyet müdürü yaralanmıştır, 31 terör estiren kişi yakalanmıştırda yakalanmış. Ardından Yusuf Kurtun cenazesinde 31 kişi RTE üzerine slogan atınca Yusuf Kurtun babası "Oğlumu devlet öldürmedi siz öldürdünüz onu" diyince yarım saat içinde RTEnin Yusuf Kurtun babasını araması.

Bu
Ülkede
RTE
Tarafından
Aranmak
İçin
İllaki
Tarafını
Belli
Etmek
Gerek

Yoksa ekmek yok. Olay bu. Şekil Bu.

18 yorum:

  1. İnyacan helâl olsun çok güzeldi gerçekten ;)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel özetlemişsin gündemi. Yazarların işten atılmama olayına gelirsek patronları kutlarım.Özellikle Aydın doğanı çünkü RTE'nin ifadesiyle yedirmiyor efendim yazarlarını nefret dolu bakışlara.Özellikle sırf bu yüzden adam Petrol şirketini satmıştı. Herkesin böyle bir patronu olsa keşke. Bu arada unutmadan gerçekten gündemi harkülade değiştiren bir başbakan var. Ne diyeceğimi hiç bilemiyorum.Ülkeme kolay gelsin diyorum başka bir şey diyemiyorum .Emeğine yüreğine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aydın doğan bütün elemanlarını kesinlikle sonuna kadar korur. Kimseye bakmaz.
      İşine geldiği gibi davranan bir babakan var karşımızda. Bir başka olay patlak verecek ve yeniden tomalar polisler bilmem neler havalarda uçuşacak. Bak göreceksin 28 haziran cumartesi günü LGBT nin onur yürüyüşü var. 28 haziranın ayrı bi önemi var, çünkü 28 haziran ramazanın ilk günü. Ve göreceksinki o tarihe yakın veya o tarihte olay patlayacak. aha da yazdım buraya.

      teşekür ederim.

      Sil
    2. Olacak olan olayda geçen seneki verilerle konuşursak katılım 240 binken bu senede aynı rakamdan az bir rakam olabilir. bilemem ama sonuçta çıkacak olan olayda ölenler olursa, halk sahiplenecek ve RTEnin vereceği cevap bence şu olacak " Bizimde başörtülü bacımıza yürüyüş yaptıkalrında taciz ediyolar, benim başörtülü bacım neden yürüyüş yapamıyor" derse hiç şaşırma :)

      Sil
  3. politik yazı yazmak pek senin tarzın değildi...şaşırdım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D Yok ben sadece gündemi yazdım yaaa :)

      Sil
    2. Nihal Baysal Koçer

      Hepimizin bir fikri var öyle değil mi
      ;)

      Sil
    3. fikir yazmak tabi ama l, genelde romantik, duygusal, hayat dolu, öyküsel, bazen kırılgan, bazen mavi, bazen pembe, bazen beyaz ama hayatın renkleri ile dolu dolu .. sevgili arkadaşımın yazıları bana umutlu olmayı her şeye rağmen hayatı sevmeyi anlatır . nedeni o . Kendisi de yazmış belki ilk ve tek politik yazım diye. :))

      Sil
    4. Nihal Baysal Koçer

      Anlıyorum
      Sevgilerimle
      :)

      Sil
  4. Bu ülke ne zor zamanlardan geçti, eminim silkelenecek Türkiye ve eteğindeki taşlardan kurtulacak.
    Yazında söylenecek her söze değinmişsin. Bak biz unutmadık olanları, yaşananları ve hatırlatmak boynumuzun borcu. Çocuklarımıza gerçekleri anlatmakta öyle.
    Sevgilerimle
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gelen her iktidar bişeyler aldi goturdu. bundan sonra goturmeyecegi kesin bile degilken insanin umudunun kirilmamasi gerekiyor. :)

      ay bi de guzel olmuş dimi :):)

      Sil
  5. cok güzel ellerine saglik,aynen inya basimiza daha büyük bir olay gelmektedir daha büyük acilara maruz kalacagiz bunu uzun zamandir hisediyorum bak sen bile diyorsun Allah yardimcimiz olsun ..

    YanıtlaSil
  6. başta boyle biri varsa elbette cekilecek acida kutsaldir :)

    YanıtlaSil
  7. Gediğine oturtmuşsun yine lafı
    iyiydi :)

    YanıtlaSil