30 Ağustos 2014 Cumartesi

Savunma

Yapmis oldugunuz ihtar ve sozlu taciz olaylarinda tarafima yoneltilen bu kadar kaba ve uygunsuz soz obeklerinin bir araya toplanarak yazilan tutanagin tarafimdan itirazidir.

Olay gunu ismi gecen personelin kasina 16 dikis atilmasi ve kollarindaki ciziklerden dolayi kendimi sorumlu tutmayarak agir tahrik ve hak tecavuzunune uygunsuz davranmasiyla birlikte tarafima yapilan bu haksiz taciz olayinda suclu olmadigimi beyan eder ilgili olay asagidaki gibidir.

OLAY
Gece 23:20 de isletmede onburodaki gorevim olan night editorluk gorevimi onburo sefinden ve resepsiyonistten teslim aldim. O esnada bir misafir gelip ucaklari icin checkin islemleri yapmak istedigini ve sabah onburo muduru tarafindan tarafima birakilan not ile bilgisayarini acmak suretiyle oturmus bulunmaktaydim. Mudur ofisine girdigimizde bir alman bayan ve bir bar calisani otururuyorlardi. Beni vr yanimdaki checkin yaptirmak isteyen misafiri gorunce alelacele odayi bosaltip gittiler. Ben de gece mudurune anons cekip bir bar personelinin bir alman kiza on buro mudur ofisinde oturdugunu ve kendisinin haberinin olup olmadigini soyledim. Aradan yarim saat gectikten sonra on buro mudur ofisinde misafirin islemlerini bitirmis kendi back ofisime gectigimde ismi gecen ve adini sonradan ogrenmis oldugum sahis tarafima hakaret ederek beni sozlu tacize ve agir tahrike magdur birakmistir. Yanimda olan bir bellboy bir resepsiyonist iki teknik servis elemaninin ifadeleri ekte mevcuttur. Durum bu sekilde ilerledikten sonra kendisini bilerek ve isteyerek ismi gecen sahsiyeti bellboy ofisine cektim. Hakaretlerine devam ederek tarafima sozlu tacizde bulunmustur. Ben de yanimda olan jacl danials icki sisesini elime gecirip masaya vurup kirdim. Kirilan bas kismiyla tehdit ederek susmasini yoksa bu isin sonunun iyi olmayacagini kendisinin zararli cikacagini belirterek yakasindan tuttum. Sirt ustu yere yatirarak once hayalarina sonra kalbinin oldugu bolume iki adet yumruk atmak suretiyle etkisiz hale getirdim. Kendisi direnince elimdeki kirik siseyi yuzune bastirarak derin bir cizik atip canini yaktim. Bagirismalarimiza gelen diger personeller bellboy ofisinin kapisini kirarak iceriye girdiler ve bizi ayirdilar. Sahsiyete bir daha ayagimin altinda gezmemesini ve hakaretlerinin boyutunun ne kadar buyuk oldugunu ve kendimin doktor raporlu bir sinir hastasi oldugumu beyan ettim.

İsmi gecen sahisla beraber bagli oldugumuz bolgedeki hastahanenin acil bolumune giderek ismi gecen kisinin kasina 16 dikis atilmistir. Masraflar tarafimdan karsilanmis olup bahsi gecen kisinin tarafima dava acmayacagina karsin tarafindan yazili ve islak imzali bir kagit alinmis olup tarafimean manevi tazminat davasi dun itibariyle avukatim tarafimdan baslatilmistir. Dava suresince ve dava ile ilgili butun masraflar kaybedene mukellef tutulup , tarafima yapilan hakaret ve sozlu taciz ve ayni zamanda agir tahrik ve insan haklari mukavemetnamesindeki 16/B/28 nolu madde geregince 50000 TL manevi tazminat davasi acilacagini beyan ederim. Belirtilen ucretin alinamadigi taktirde bahsi gecen kisinin idari hapsine ve/veya haciz islemleri uygundur.

Arz ederim

8 yorum: