13 Ekim 2014 Pazartesi

İlluminati cercevesi

Bu konuyu daha once sorsalar aman yaa masonlarin icat ettigi bi olusum derdim daha once tabi. Ama simdi ise o kadar urkutucu geliyor ki. Resmen beynimize isletiyorlar yavas yavas. Sindire sindire sindire. Amy winehouse ve Michael Jacksonin supheli olumlerinden bile onlari tutuyorlarmis. Ki bence gerceklik payi var.



Michael Jackson bir keresinde su aciklamayi yapmisti. " Beni unlu yaptiniz ve bu kadar sevdiniz. Uzerime iftiralar atildi, cocuk tacizcisi denildi , Kopegiyle sevisiyor denildi , Rengini siyahlardan nefret ettigi icin beyazlastirdi denildi. Bu bir komplo. Uyanin lutfen. Yeni dunya duzenine karsi cikin. Ahlaki degerlerinizi yok etmeye calisiyorlar " dediginde o videoyu izlerken pek ciddiye almamistim. Fakat Rihannanin surekli sagda solda iki eliyle ucgen isareti yapmasi biraz midemi bulandirdi ve konuyu arastirmaya basladim.

Basta Rihanna olmak uzere Lady Gaga, Miley Cyrus , Katy Perry , Madonna , Shakira , Beyonce , Justin , Demi Lovato gibi tanidik isimler İlluminati orgutune uye olduklarini saptadim. Nerden mi?

Hepsinin Kliplerindeki isaretlere ve mesajlara bakmani oneriyorum. İlluminatinin simgesi haline gelmis Ra'nin herseyi goren gozu, 666 simgesi, ve mason araclari kullanilabilen hersey.

Dun Youtube da Demi Lovatonun Ellen showa katildigi bir videosunu izledim. Yanlis hatirlamiyorsam " Aldi beni buraya zirveye birakti. İnsanlara olan mesajini benim uzerimden vermeye devam ediyor. Bunu yapmak istemesem de beni mecbur ediyor." dedigini hatirliyorum. Demi Lovato, Myley Cyrus , Selena Gomez ve Basimin taci Britney Spears yani Disney Unlulerinin de İlluminatide oldugunu soyluyorlar. Abuk subuk 14 yasaltindaki cocuklar facebookta analiz yapiyorlar. Gerci bana sacma geliyor. Mor isik, damali alan , mum , saat vs vs...

Simdi soyleyecegim daha korkunc. Amy Winehouse'un neden oldugunu hala bilmiyoruz. Ya da medyada gosterilen kadariyla biliyoruz. Asiri derecede uyusturucu kullanimi. Tamam simdi bunu aklimizda tutalim ve sadece 48 saat oncesine donup Amy Winehouse'un basin aciklamasina donelim. " Bana itaat etmem gerektigi soyleniyor ama ne yazikki itaat etmeyecegim". Ve olayin oldugu gun. Amynin evinden ciglik sesleri ve olu bir kadin. Amy gibi mukemmel bir sesi kaybettik.

Disneyden devam edecek olursam. İlluminati orgutunun en cok kullandigi subliminal mesajlar filmlerde ve kliplerde donmekte. Subliminal mesajin tam olarak acilimi " Beynimizde aninda kullanamadigimiz fakat hafizamizi harekete geciren hucre toplulugunu harekete geciren mesajlar " diyebiliriz. Bi nevi o klipte gozle aninda goremeyecegimizi bizim hafizamiza bunu ekliyorlar. Disneyde ilk olarak bunu kullanmis. Tabi bu kurulus yillarinda degilde illuminati / Mason kurulusu olduktan sonra da olabilir. İlk olarak ilk cizgi filmlerine " Drink Coca cola , Eat popcorn " mesajini ekleyerek sinemadan cikanlarin gidip cola ve patlamis misir almalari , Disneyin subliminal mesajinin etkisini acikca farkettiriyor. Ve daha sonra Disney kendi cizgi filmlerine subliminal mesajlar eklemeye devam ediyor. Kucuk yastaki cocuklara gosterilen Mickey Mouse cizgi filminde genellikle cinsel objelere yer verilmis ve cocuklarin ileride yasayacalari yonlendirmesel psikopatlik derecesini en ust duzeye cikarmayi amaclamis.

Disney bu kadar korkunc bir seyi nasil yapabilir diye sorarsan. Sunu soyleyebilirim. " Agac yasken egilir " atasozumuz bu olayi gayet iyi aciklar. Peki Disney bu kadar Seytani bir seyi yapiyor da digerleri masum mu? Tabi ki degil. Bugs Bunnynin yapimcisi Warner Bros yani warner kardesler de subliminal mesaj kullaniyorlar. Bugs Bunny de ki cinsel objelerin ve cagrisimlarin oldugunu net goremesekte dedigim gibi hafizamiza biz istemesekte ekleniyor.

Seytan icadi dedikleri TV de haber izlerken bile hafizamiza o anda aciktigimizi , susadigimizi , hatta meyve canimiz cektiginde kosa koksa gidip markete aslinda almak istemedigimiz kolayi aliriz. Bu da Pepsi ve Coca Colanin isine gelir ki tuketim ne kadar coksa uretim de o kadar cok olur.

Bir baska konu ise illuminatinin iskenceleri. Nedir bu iskenceler dersen Aklima gelenler Halatla baglama , sicak ve soguk suda bekletme , Kan - cisini icirtme , Tecavuz , Uyusturucu , Tabutta bekletme , Uyukusuz birakma gibi cesitli yontemleri mevcut. Ha bunlari neden uyguluyorlar giren kisi bilmiyor mu dersen de Benimde yanima milyonlari sersinler, herkes beni sevsin , Dunya baris elcisi sevileyim , uc bes grammyim olsun ben kosa kosa giderim. Ki ayni seyi sen de dusunursun.

İskencelere ugrayan unluler arasinda benim en cok dikkatimi Ceken heralde yine Britney Spears oldu ki zaten Benim jenarasyonum oldugu icin gecirdigi bunalim ve uyusturucu donemlerini biliyorum. Britney cocuk dogurduktan sonra bunalim donemleri basladi. Artik illuminatide olmak istemedigini aoylemis olmali ki medya tarafindan sindirilmeye baslandi. Yavas yavas insanlar Britney Spearsi unutacak ve hafizalarinda Catlak bir Britney kalacakti. En sonunda delirdi. Akil hastahanesine dustu. Ciktiginda Bir degisim olur diye dusundum ama olmadi. Britney yine ayni sekilde yola devam etti. Ustelik coculari ile.

Bir baska magdurumuz Katty Pery. Wide awake klibinde gayet guzel bir sekilde anlatmis. Bulundugu sasali dunyada iyi tarafini goremedigini ve cikmak icin elinden geleni yaptigini ama beceremedigini anlatiyor kipte. Bence gayet mantikli.

Demi Lovato ise bir bunalim surecinde oldugunu bize " Let it go " klibiyle gonderme yaparak anlatiyor.

Her ne kadar acilarini anlatsalar da kliplerinde farkli bir bakis acisiyla insan beynini yikamayla da gundeme duauyorlar. Subliminal mesajlar ve herseyi goren ranin gozu. Tamamlanmamis bir piramit ve ustundeki ucgenin gozu.

2 yorum: