13 Aralık 2014 Cumartesi

Akşama parti

Akşam evde parti var. Ben veriyorum. Hazırlıkları yapacağım. Eski arkadaşlar, eski iş arkadaşları ve yeni arkadaşlarıma. Ha bi de Yeni sevgili Küçük. Alışveriş hazırlıklarına başlamak için listemi hazırladım. Etrafa Küçük mumlar, Tea-lightlardan, bir şişe şampanya gecenin sonunda kullanmak için. 3 kasa bira ( anca yeter - yetmezse gelenler de bi zahmet getirsin - ), Süslemeye gerek yok, 50 kişilik pasta, kurabiye , Müzik sistemi, İyi seçilmiş müzikler ve müziğin başında durup müziği ayarlayacak bir insan gerekiyor şimdilik. Ha bi de o kadar bulaşığı yıkamak için bir seçilmiş insan lazım bana.

Kış aylarında yapılması gereken bence şömine karşısında yapılması en muktedir şeydir ev partisi. Ya da sahil de araba tekerlek lastiği yanarken etrafında kızılderiller gibi dönerek dans etmekte olabilir. Tabi aklıma şimdilik en kolay olacağı olan ev partisi geldi. 

Gelelim ev partisini yapma nedenlerime. Bir tane nedenim var zaten. O da Küçüğü etrafıma tanıtmak. Arkadaşlarıma göstermek. Fikirlerini almak. Hoş, olumsuz bişey söyleyeni o anda içtiği bira şişesinin içinde boğarım. O yüzden buna zaten cesaret edemezler. Lan sizi buraya yeni sevgilimle tanıştırmaya çağırıcam bi de gelmiş karşıma "yok göbekli, yok bıyıklı, yok sidikli" diye laf edecekler. Ettirtmem. Sidikli de olsa benim sevgilim işte. Ohhh çatla da patla emi.

Kimleri çağıracağıma gelince. Bu listeyi baya baya abarta abarta düşündüm. Eski arkadaşlarımdan telefonunu bilerek suya atıp "aaa elimden düştü pardon" diyip ağlayıp zırladığım Merveyi bile listeme ekledim. Ama onun telefonunu da suya atmamın bi nedeni vardı. Kızın hayatına sürekli ama sürekli (!) Mehmet isimli kişiler giriyordu. Telefonda o kadar çok kayıtlı Mehmet vardı ki dışarıdan birisi " Mehmet K. nın numarası var mı" diye soracak olursa anında telefon rehberine bakıp verecek cinsten. En son canıma tak etmişti ama. Hergün bi mehmetten bahseder olmuştuk. Mehmetleri karıştırıyordum hep. EsMehmet, Emehmet, Kmehmet, Koca mehmet, Yuh mehmet, Ad mehmet... Koyacak bir isim bile kalmamışken bi gün buna "senin mehmetlerle ilgili bir lanetin var bence" diyip telefonu aldığım gibi bariz ve gözle görülür bir şekilde denize fırlattım. Tabi bunu yaptıktan sonra merve beni mahfetmesinden tutta ciğerimi söküp kedilere yedirmeye kadar götürdü işi. Ama sonra ne oldu, Bir hafta sonra İmdat biye bi çocukla tanıştı. Şimdi konuşmuyoruz ama çağırsam gelir heralde partime. Bedava bira içecek gelmez mi puşt.

Arabasına oniki tane gözle görülür kalıcı çizik attığım Moody var bi de. O da içkici alkolik içince işin bokunu çıkarıp intihar etmeye bile kalkıyordu. Onun arabasına çizik niye attım net hatırlamıyorum ama üç hafta benimle konuşmamıştı. Sonra çizikleri sildirmek için masrafların yarısını ben kabul edince aynen devam ettik.

Ben partilerde Pinata kırmasını çok severim. Pinata da alıcam. Kalabalık olunca çok güzel oluyor vurup kırması. Şekerler filan dökülüyo içinden. Biraz vahşice ama eğlenceli bişey.

Parti sonrasını da yazarım artık.

Bi de İlknur Akpınar arkadaşımız çekiliş yapıyor Katılımlarınızı beklerim

Çekiliş Linki : Tık Tık

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder