14 Mart 2015 Cumartesi

Cesaret Konusu


Daha önce sorsalar telefonda konuşmaktan hoşlanır mısın diye. Hayatımın en gıcık ve gereksiz birşey olduğunu söylerdim bundan eminim. Şimdi ise durum tamamen tersine döndü. Elim bi yer tuşuna gidiyor sonra ya yanlış anlarsa diye düşünüp no tuşuna basıyorum. Sonra tekrar yese doğru elim gidiyor ve tekrar no tuşuna doğru gidiyor. Resmen konuşabilmek için deliriyorum. Whatsapptan mı yazsam. Naber falan diye? Yanlış anlamasını geçtim ne anlarsa anlasın artık moduna bürünmekte istemiyorum açıkçası. Temkinli olmak değil bu yaptığım aslında. Tamamiyle konuşmak için cesaret toplamam gerekiyor biraz daha. Hoş daha kaç gün oldu o da ayrı bi tartışılır.

Daha önceleri telefon görüşmelerim "Naber nasılsın neredesin n'apıyorsun ne zaman kiminlesin ( 5N1K )" sorusunu sormaktan öteye geçemeyen ben şimdi ise bildiğin deli oluyorum onunla  "noollluuur iki dakka daha nolluuurrr" diye yalvarırken buluyorum kendimi.


5 yorum:

  1. Bunun sebebi benim biliyorum bennn (:

    YanıtlaSil
  2. İlginç... Durumun getirdiği heyecana bağlıyorum. Bir nevi fiziksel bir beyinsel işlevin verdiği karmaşık duygular .D Kısacası sakin ol ve anın tadını çıkart :))))

    YanıtlaSil