6 Mayıs 2015 Çarşamba

Hıdrellez

Hergün mailler yağdırıyorsunuz onu anladık da niye anama babama küfrediyorsunuz? Hayır kendimi zaten buraya sorumlu olarak hissediyorum orası ayrı bi durum, her gün rapor vermem gereken bir kişiymişsin gibi bik bik bik senin kafanı da ütülemenin alemi yok. Neyse atılan maillere gelince. Çoook teşekür ederim beni merak edenlere ( Topu topu 17 tane mail gelmiş lan havalara bak bendeki de ).

Neyse;

Yarın , yani aslında an itibariyle girmiş bulunuyoruz, hıdrezllez. Haberiniz var mı bilmiyorum ama hıdrellezin ayrı bi önemi var. Yarın gidip bi tane gül ağacının dibine bozuk 5 TL ekicem. İleride zengin olayım diye. Sonra sadık, maço, şişko ( obez olmasın ) , kelli felli bi sevgili olanından isiycem, sonra bi zahmet benim arkamdan dedikodumu yapanların ölmesini ölmediyse hastanelik olmalarını dileyeceğim, daha bir sürü varda hangisini saysam bilemedim.

Bugün sabah serviste onu gördüm yine. Ulan bu herifi görünce dizlerim bi titriyo, elim ayağıma dolaşıyo, bi kendimen geçiyorum, tansiyonum yerle bir oluyor. Sonra tabi kendime geliyorum umursamaz bi tavırla takıyorum son ses müziğimi kulağıma hooop o dünya senin bu dünya benim bi de şarkıya eşlik ediyorum ki dışardan insanların garip garip bakmasıyla kendime geliyorum o anda. Lan napıyorum ben oluyorum sonra.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder