4 Mayıs 2015 Pazartesi

Nokta

Aradan aylar gecince ona niye kizdigimi unuttum. Gecen gun aradi ben de yanlislikla actim. Tam suratina kapatacaktim vazgectim. Hadi konus bakalim ne diyecek dedim. Yine ayni seyler. Hep ayni seyler. Hep ayni standart seyler. Sonra bana "bana neden bu kadar ofkelisin ne yaptim ben sana" dedi. O an bi durdum. Ne desem bilemedim. La ne diycem iste bisey diyemedim. İsi cirkeflige vurdum. "Sen git o orospu kizsin sana" dedim. Sen o orospuyu nerden taniyosun dedi. Tanirim ben dedim. Benim bilmek istedigim bisey varsa en fazla 20 dakikami alir. O da imkansiza oynarim dedim.

Ama gercektende oyle eger birisi hakkinda bi bilgi alicaksam en fazla 20 dakkami alir. İstihbarat saglam napim yani. Bi de ben bunun gotune bi ara cip taktiydim. 1 ay duruyordu normalde. Ama devam ediyomus. Kayitlardan baktim.

Soyle soylemeliyim ki butun bana anlattiklarinin hic bir gercekligi yok..

Neyse..

1 yorum: