11 Ağustos 2015 Salı

Hayalin küçüğü büyüğü olmaz

Küçükken hayatım sürekli Türk filmi gibi olacak zannediyordum. Küçükken Adrian'a aşıktım. Zırt pırt bi yerlere giderdik. Sürekli beni korur kollardı. İleride aynı evde yaşamaya devam edip ona doğum gününde araba hediye edecektim o da bana motor alacaktı. Söz verdik bi kere birbirimize. Sonra Kolejden Paula denilen kız aramıza girip bi ton yalan söyleyip bizi ayıracak üstüne üstlük bide Adrianla evlenecekti. Sonra da ben gidip Adrianın sınıfındaki en gereksiz ve haşerattanm farksız olan Stelloyla aynı evde yaşayıp mutsuz ve bahtiyarsız Adriansız bi yaşam sürecektim. Stello benim kılıma bile dokunmayacaktı. Eee tabi adam aşık yapcak bişey yok.


Sonra ben balkonda şarkı söylerken unkapanından birisi gelip beni farkedecek ve klip çekmeye başlıcaktık. Çok ünlü olacaktım. Adrian beni alkolik alkolik izleyip sarhoş olacak, Paula da hasetinden çatlayacaktı!

Birgün Yaseminin penceresine katılıp "İlk aşkımı hiç unutamıyorum" dediğimde Adrian direk telefonla bağlanıp "Ben de seni unutamıyorum yağ damlam" dediğinde ona geri dönecektim. Paula da hasetinden deliye dönecek ve Adriandan boşanıp Stelloyla evlenecekti.

Gençliğimiz Tarık akan ve Filiz akın gibi yaşlılığımızda ise Münir özkul ve Adile Naşit gibi olacaktık.

Hey gidi günler Heeeey...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder